Thursday, May 21, 2009

心情复杂,受够了!!!

心情复杂受够了!!!为什么不开心的事总是要接二连三的发生我真的不得不承认自己是脆弱…I am so so so down today…My economics paper…don’t know why during exam my brain suddenly blackout…nothing come out from my mind…Economics 算是我最有信心的科目,可是却被我搞砸啦!!!我想哭…Miss Lim 是我最不想对不起的老师可是怎么办?没心情读书…I’m really very sorry to Miss Lim. I had screw up everything in the exam.I’m sorry to disappoint her.

After exam already no mood, again Carol told me something sensitive that I don’t wish to hear…about the guy that hurt me so much, bring so much trouble to me…It’s a shocking new for me…听到他的名字,心情很复杂

难得一次搭巴士回家竟然必须和他们同巴士。我真的有一股冲动想下巴士了,不过却必须赶回家载小弟看见他们又让我想到那些谣言好不容易坚强了许多现在却我很受伤终于我又忍不住流了泪

我没有地方抒发我的感受,只好默默地承受让部落格听我倾诉


Dear Fu Wen & Shu Mei, Condolence

No comments:

Post a Comment